FAQ
Hulp & FAQ
Productbeschikbaarheid
Alle producten zijn op voorraad (met uitzondering van enkele Mayer-meubels). Daarom verzenden wij 98% van de bestellingen binnen 24 uur!
Wij zijn een van de snelst groeiende winkels voor premiumproducten! Wij nodigen je van harte uit om bij ons te shoppen!
Orderverwerking
FAQ
Wat is de verwerkingstijd van een bestelling?
Alle producten zijn op voorraad (behalve enkele Mayer-meubels). Zodra je een bestelling plaatst, begint ons team er direct aan te werken. 98% van de bestellingen die voor 9:00 uur zijn geplaatst en betaald, wordt dezelfde dag verzonden. Dit betekent dat je bestelling binnen 2-3 werkdagen wordt geleverd!
Ik wil als bedrijf met een actief btw-nummer (geregistreerd in VIES) bestellen
Neem in dit geval contact op met onze klantenservice voordat je een bestelling plaatst.
Ik wil de betaalmethode wijzigen.
Dat kan. Neem contact met ons op om je gewenste betaalmethode te kiezen.
Verzendmethoden
Wij bieden verschillende verzendmethoden aan. Je kunt ze hier bekijken.
Ik heb problemen met inloggen.
Heb je een account bij ons en kun je niet inloggen? Neem contact met ons op, wij helpen je!
Mijn bestelling is nog niet aangekomen.
Als je bestelling binnen 4 dagen niet is aangekomen, neem dan contact met ons op. Wij zoeken snel uit wat er is gebeurd.
Product ontbreekt in het pakket
Wij werken met moderne IT-systemen en toezichtcontroles. Daarom komen fouten in pakketten bijna nooit voor. :) Mocht het toch gebeuren, controleer dan nogmaals het pakket (soms zit iets verstopt in het opvulmateriaal). Vind je het nog steeds niet, neem dan contact met ons op.
Kan ik een beoordeling achterlaten voor mijn aankoop?
Natuurlijk. Als je bij aankoop hebt ingestemd met het ontvangen van een e-mail met een korte enquête, ontvang je enkele dagen na levering een vragenlijst van Google. De beoordelingen zijn geverifieerd en alleen beschikbaar voor mensen die een aankoop hebben gedaan.
Retouren en klachten
FAQ
Hoe kan ik een product retourneren?
Je hebt 14 dagen de tijd om een product te retourneren zonder opgaaf van reden! Lees hier de details.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Bekijk hier de procedure voor het indienen van een klacht.
Contactgegevens
Wij zijn bereikbaar:
Ma-Vr: 08.00-16.00
E-mail: info@4kidspoint.nl of Chat